Bästisen kom!

2012-06-02 19:44:08 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag kom min bästis hem till mig och vi umgicks lite! Var så otroligt glad, för vi hade inte träffats på mer än en vecka. Men det var kul. Vi satt och snackade om vad som hade hänt i veckan, vi snackade med några kompisar via msn och sådant. Det var en rolig dag.

Jag har mått rätt så bra idag. Jag tog medicinen som gjorde att jag fick lite ont i magen, men annars har jag haft det bra! Jag längtar till skolan, bara för att få snacka med några personer och så. Jag vill bara göra det.
Ha det bra så länge då! ^^
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu