Sjuk dag, seriöst.

2012-05-30 14:38:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Alltså det var tänkt att jag skulle gå på skolan idag, men så blev det inte. Grejen var att jag började må illa när jag åt frukost. Då låg jag i sängen väldigt länge medans min storasyster låg och sov och mina föräldrar hade gått på jobbet. Jag skulle vid 10-tiden gå till läkaren för att kolla upp min mage (jag har haft en väldans problem med den). De misstänkte att jag kanske kunde vara gluten. Jag mådde även illa när vi var där. Jag skulle ta blodprov, och de tog ungefär 6 rör blod. Det såg... rött ut.

Förutom mitt illamående och besöket hos läkaren har jag väl haft det bra. Kollat lite på Project Runaway och har slappat lite idag. Har varit väldigt trött idag, så jag försökte i alla fall att sova så mycket som möjligt. Jag vaknade vid 7.00 och sov kanske en halvtimme extra när min mamma kom hem för att skjutsa mig till läkaren.
Hoppas i alla fall att ni har det bra! ^^
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu