Snackade med kompis...

2012-06-01 16:08:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Snackade faktiskt med min bästis om skolan. Nästa vecka är den sista, och eftersom att jag var sjuk hela denna vecka kommer vi bara träffas på torsdag och fredag :(
Hon ska till Göteborg på måndag och tisdag, och på onsdag är det nationaldagen. Det känns lite tråkigt, eftersom att jag inte är så jättebra vänner med de andra tjejerna, för de brukar sitta och snacka skit om andra.
Men vi kan kanske umgås på sommarlovet...
Till sommaren tänkte jag spara ut mitt hår och få Loreenhår, typ. Jag tycker att det är så snyggt! Jag har haft det förut, men min mamma tvingade mig att klippa bort håret och skaffa ny lugg och allt. Det var tråkigt...
Men nu ska jag övertala henne!
Nästa år blir det betyg, ja. Längtar INTE.
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu