Intervjua Foki!

2012-05-29 15:06:40 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Japp, nu har jag skickat ett mejl till hennes assistent och skrivit att jag vill intervjua henne till nr. 2 av Trish på gSm. Hoppas verkligen att hon svarar och att hon vill det! Det skulle betyda otroligt mycket för mig. Tidningen lär komma ut någon gång i juni, jag har inte haft så mycket tid att arbeta med tidningen.

Nu är det en ny dag med nya planer. Men jag är fortfarande hemma, sjuk. Så det är tråkigt. Det är liksom kul att kunna slippa skolan, men det är inte kul att vara sjuk. I alla fall, här sitter jag. Med min lilla Julia tidning. Vid datorn.
Nu ska jag ha en ny signatur som jag ska ha i alla inlägg nu. Fin, va?
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Kommentarer

Söt blogg!!! :)

2012-05-29 15:15:44

Tack! ^^

2012-05-30 14:38:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu