Oaktiv

2012-06-21 20:25:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ursäkta för att jag inte har skrivit så mycket på bloggen, jag har haft fullt upp. Jag kan berätta vad som har hänt i alla fall. För det första så har vi fått sommarlov (YEY!) som vi fick för typ jättelänge sedan (YEY!). Vi ick sommarlov 8 juni. Så när jag kommer tillbaks till skolan blir jag en 6:a :)

Ja, vad mer har hänt? Jo, i morgon är det midsommar! Så glad midsommar säger jag bara! Jag vet redan vad jag ska ha på mig och sådant, så jaow...
Brukar inte skriva "jaow" men i detta tillfälle var jag tvungen, haha.
Har varit grymt mycket med min bästis i sommar. Idag så hängde vi lite och målade med ansiktsmålning på ansiktet. Vi skrev typ "SOMMARLOV!" med stora bokstäver på pannan. Jag gjorde en pussmun, en sol och 2 st smileysar på fejset. Sedan gick vi ut (!) och det var riktigt pinsamt när vi skulle gå över vägen. Alla som åkte förbi stod och glodde på oss med värsta "I'll kill you!" blicken! Jag vart riktigt rädd, typ. Så, ja...
Så mycket mer har jag inte att säga, så glad sommar! ^^
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu