Då var man hemma igen...

2012-05-31 13:04:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jao. Då mådde man illa i morse också... Jag fattar inte varför det hela tiden är på morgonen? Äh, så länge som jag inte spyr eller något liknande så får jag försöka kämpa emot.
I alla fall, så mycket mer har jag inte gjort. Jag vaknade väldigt sent idag för att jag var trött. Jag vaknade ungefär 11.00 och åt frukost. Sedan gjorde jag mig redo, och här sitter jag!
Alltså, det känns lite tråkigt att bara blogga om att man är sjuk. Men jag bloggar om annat numera också, så det handlar inte bara om mitt illamående.
Nu var det länge sedan jag körde dagens outfit, så jag gör nog det idag... Men än så länge, hejdå!
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu